არაფორმალური განათლება

                                                სასწავლო პროექტი
სასწავლო პროექტი  კონკრეტული პრობლემის გადაჭრის ან ინიციატივის განხორციელებისკენ მიმართული მრავალფეროვანი სამუშაოა, რომლის წარმმართველია კვლევითი, შემოქმედებითი, თანამშრომლობისა და საკომუნიკაციო უნარების განვითარება. 
მოსწავლეები მუდმივად სვამენ შეკითხვებს: რატომ გვასწავლით ამა თუ იმ საკითხს? რაში გამომადგება ეს ცოდნა? ამ კითხვებზე დამაჯერებელი  პასუხის გაცემაში მასწავლებელს სასწავლო პროექტებში მოსწავლეების ჩართვა დაეხმარება. პროექტზე მუშაობის დროს  რეალური პრობლემის გადაჭრისას  მოსწავლეები შეძენილ ცოდნასა და უნარ-ჩვევებს  იყენებენ. ამავდროულად ისინი აკავშირებენ სკოლაში მიღებულ ცოდნას რეალურ ცხოვრებისეულ გარემოსთან/საკითხებთან. პროექტით სწავლება იწვევს მოსწავლეთა მოტივირებას  და ზრდის მათ პასუხიმგებლობას. ისინი ხალისით ასრულებენ სამუშაოებს, მაშინაც კი, თუ მათი შესრულება  ხანგრძლივ   ძალისხმევას მოითხოვს.
პროექტების მიმდინარეობისას მასწავლებელი კონსულტანტის როლს ასრულებს, ხელმძღვანელობს სამუშაოებს, ძიებისა და კვლევის დროს მოსწავლეებს  მიმართულებას აძლევს. ასევე, იგი უთითებს საინფორმაციო წყაროებს.

პროექტზე მუშაობის დროს მოსწავლეს სჭირდება შემოქმედებითობა, საინფორმაციო სივრცეში ორიენტაციისა და დამოუკიდებელი სწავლის უნარ-ჩვევბი.


სასწავლო პროექტი,,აირჩიე ქართული"

პრობლემის განსაზღვრა (იდენტიფიკაცია)-თანამედროვე საზოგადოებაში რიგი პრობლემებია არაჯანსაღი კვების მიმართულებით.,რაც ერთის მხრივ შეიძლება გამოწვეულია იმითაც რომ ქართულ ბაზარზე ნაკლებად კონკურენტუნარიანია ქართული პროდუქცია.ქართული პროდუქციის ნაკლებწარმოება ხდება  და პოპულარიზაცია.
მოზარდი თაობა ნაკლებად იცნობს ქართული ჩაისა და ხორბლის  უნიკალურ თვისებებს,ყოველივე იმას, რაც მათ ჯანსაღ გონებრივ და ფიზიკურ განვითარებაში უშუალო კავშირშია.

პროექტის მიზანი-მოსწავლეებმა შეძლონ აღმოჩენა და დაგეგმვა ჯანსაღი კვების რაციონის,ასევე ქართული პროდუქციის, კერძოდ ქართული ჩაისა და პურის უნიკალური თვისებების შესწავლა,პოპულარიზაცია და ამ მიმარტულებით პრობლემების გადაჭრასა და სამომავლო პერსპექტიული გზების დასახვაში მნიშვნელოვანი ღონისძიებების გატარება.
ამოცანები
  • საინიციატივო ჯგუფების შექმნა
  • კომპეტენტურ პირებთან კონსულტაციები
  • ერთიანი სამოქმედო გეგმის შედგენა
  • რესურსების დამზადება
  • პრეზენტაცია
განხორციელების გზები


მოსალოდნელი შედეგები


განხორციელების ვადები
11.02.2015-25.02.2015
ბიუჯეტი


N
სამუშაოს/ მომსახურების დასახელება
საცალო ღირებულება
რაოდენობა
დაფინანსების წყარო
სულ
1
კომპიუტერი

1
სკოლა

2
პრინტერი

1
სკოლა

3
ფერადი ფურცლები
5 თეთრი
100
სკოლა
5 ლარი
4
ფლიფჩარტი
10 ლარი
1
სკოლა
10 ლარი
5
მარკერი
2 ლარი
4
სკოლა
8 ლარი
6
ჩაი
5 ლარი
10
ა/ო პოლიტიკური და სოციოლოგიური კვლევების ცენტრი ,,მერმისი“
,,მშვიდობიანი და საქმიანი კავკასია“
50 ლარი
7
პური
70 თეთრი
10
ა/ო პოლიტიკური და სოციოლოგიური კვლევების ცენტრი ,,მერმისი“
,,მშვიდობიანი და საქმიანი კავკასია“

8
ორცხობილა
90 თეთრი
4
ა/ო პოლიტიკური და სოციოლოგიური კვლევების ცენტრი ,,მერმისი“
,,მშვიდობიანი და საქმიანი კავკასია“
3,60 თეთრი
9
ტკბილეული/მურაბა
4 ლარი
3
ა/ო პოლიტიკური და სოციოლოგიური კვლევების ცენტრი ,,მერმისი“
,,მშვიდობიანი და საქმიანი კავკასია“

10
ქაღალდის ჭიქები
15 თეთრი
70
ა/ო პოლიტიკური და სოციოლოგიური კვლევების ცენტრი ,,მერმისი“
,,მშვიდობიანი და საქმიანი კავკასია“
10,50 თეთრი
11
ხელსახოცები
2,50
3
ა/ო პოლიტიკური და სოციოლოგიური კვლევების ცენტრი ,,მერმისი“
,,მშვიდობიანი და საქმიანი კავკასია“
7,50 თეთრი

პროექტის მიმდინარეობის მონიტორინგი
პროექტის მთავარი მონიტორინგს აწარმოებს პროექტის ხელმძღვანელი      პედაგოგი:შორენა ტყემალაძე
შიდა სასკოლო მონიტორინგს პედაგოგი/კოლეგა სოფიო ხვადაგიანი
გარე მონიტორინგი: ა/ო ტრენერი ნატა გოლეთიანი

პროექტის შეფასება


პროექტის შეფასების  სავარაუდო კრიტერიუმები:
პროექტების მიზანი და პრობლემის დასახვა პროექტის მიზნისა და პრობლემის აქტუალობა
პროექტის სასწავლო დისციპლინებთან კავშირი და მასში სხვადასხვა დისციპლინების ინტეგრირება
თეორიული ცოდნის  პრაქტიკული გამოყენების უნარის  საჭიროება
 სამუშაოს ორგანიზებულობა და გუნდში შრომის განაწილება
ქცევის თვითრეგულაცია
კვლევის ეფექტურობა,  დასკვნების სიახლე და კვლევის ადეკვატურობა
პროექტის შედეგების სარგებლიანობა სხვათათვის (სკოლა, თემი, თანატოლები, სხვა სკოლები)
შექმნილი თვალსაჩინოებები
პროექტის ორიგინალობა და შემოქმედებითობა

პროექტის შედეგების მდგრადობა
  • საჯარო პრეზენტაცია სკოლაში
  • პრეზენტაცია მეგობარ სკოლებსა და საბავშვო ბაღში მიზნობრივი ფორმატით
  • საინფორმაციო ბროშურებისა და ბუკლეტების დარიგება
  • პროექტის ატვირთვა სკოლის ვებ- გვერდზე და სოციალურ ქსელში


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               






































უმნიშვნელოვანესი ინფორმაცია

პროექტის პრეზენტაცია 2015 წლის 25 თებერვალს მოხდა,ხოლო 27 თებერვალს შემდეგი სამთავრობო განცხადება არმოვაჩინეთ სოციალურ ქსელსა და მედიაში,რომელსაც ჩვენთვის უმნიშველოვანესი იყო,განსაკუთრებით მოსწავლეთათვის




Комментариев нет:

Отправить комментарий